Vionnet Paris
BRIEF
Vytvoriť eshop francúzskeho módneho domu s jeho napojením na logistickú spoločnosť.
RIEŠENIE
Vionnet Paris je francúzsky módny dom s viac než 100 ročnou tradíciou. Modernému vzhľadu a odvážnym strihom návrhárov však musel vyhovovať aj online vizuálny štýl, preto sa predstavitelia značky rozhodli redizajnovať eshop. V súvislosti s touto požiadavkou sme pre klienta pripravili stabilné jadro eshopu na platforme Magento a úpravu html šablón. Systém sme tiež prepojili s logistickou spoločnosťou a automatizovali obojsmerný tok informácií s touto spoločnosťou.


Keďže Vionnet posiela svoje produkty do rôznych krajín v rámci sveta, museli sme vyriešiť problém výberu jazyka i samotnej meny. Aby sme preferencie návštevníkov odhalili hneď od začiatku, vytvorili sme funkčný a vizuálne príťažlivý modál (popup), v ktorom si návštevník jedným kliknutím zvolí krajinu, do ktorej chce tovar dopraviť. Následne môže pohodlne pokračovať v nákupe s prispôsobeným jazykom i menou. Celé riešenie je samozrejme responzívne a prispôsobené tak, aby nespomaľovalo načítavanie eshopu.

Zákazníci Vionnetu predstavujú špecifickú skupinu ľudí, ktorí vedia čo chcú a očakávajú maximálny komfort pri nákupe. Ide taktiež o zákazníkov, ktorí sú loajálny ku značke Vionnet a jej produkty nakupujú pravidelne. Pre zachovanie optimálnej použiteľnosti eshopu a schopnosti udržiavať výkonný retenčný model (model založený na opakovaných nákupoch) sme pre klienta navrhli jednoduchý registračný formulár. Zákazník jeho vyplnením získava exkluzívne členstvo v klube Vionnet, ktoré je vo svete módy synonymom prestíže.

