22 / júna

7 tipov, ktoré zvyšujú online predaje

#online #eshop #internetovyobchod #onlinepredaj
Potrebujete zvýšiť svoje online predaje? Stavte na jednoduchý nákupný proces, dobre zacielený marketing a bezproblémový zákaznícky servis. Ľudia dnes majú na výber. Dajte im vedieť, že nakúpiť u vás sa skutočne oplatí.

Optimalizujte pre mobily

Online predaj prostredníctvom mobilných zariadení v porovnaní s minulým rokom narástol viac než dvojnásobne. V súčasnosti tvoria online nákupy uskutočnené prostredníctvom mobilov a tabletov až 50% všetkých online nákupov čo, uznajte sami, nie je zanedbateľné číslo. Ak váš eshop stále nie je optimalizovaný pre tieto zariadenia, ste prakticky odsúdený na stratu zákazníkov, preto by ste mali situáciu čo najskôr riešiť a pouvažovať nad novým eshopom.

Uistite sa, že sa vaša stránka načítava dostatočne rýchlo

Počas rušných hodín alebo pred sviatkami ocenia užívatelia pomalé načítanie vašej stránky minimálne jej zatvorením. Štatistiky hovoria, že až 40% návštevníkov opustí webstránku, ktorá sa nenačíta do 3 sekúnd a takmer dvojnásobne viac (až 79%) sa na ňu kvôli nespokojnosti s rýchlosťou nikdy nevráti. S problémom dlhej odozvy webu môžete bojovať implementovaním traffic managementu a optimalizačnými nástrojmi, ktoré vás upozornia pred pádmi alebo pomalým načítavaním. Vyskúšať môžete množstvo online dostupných rozšírení pre zvýšenie rýchlosti webu.

Snímka obrazovky 2016-07-15 o 13.13.35

TIP: pre zistenie rýchlosti webu a chýb, ktoré môžete odstrániť skúste použiť niektorý z týchto nástrojov:

Správny online predaj musí byť osobný

Zosobnením vášho obsahu a online zážitku pre každého jedného použivateľa na základe jeho záujmov, správania a transakcií môžete rapídne ovplyvniť objem predaja. Identifikujte CLV (customer lifetime value – celoživotná hodnota zákazníka) vašich zákazníkov z dát, ktoré magento eshop ponúka a segmentujte ich do špecifickej skupiny vášho mailing listu. Následne im môžete posielať špeciálne personalizované newslettre, ktoré budú do detailu prispôsobené pre ich potreby. Zákazníci tak získajú emaily, ktorých obsah a načasovanie dokonale vystihne to, čo práve potrebujú.

Integrujte sociálne médiá

Pridanie tlačidiel sociálnych sietí k vašim produktovým stránkam je ľahký a efektívny spôsob, ako dostať produkty na oči priateľov vašich zákazníkov. Umožnením zdieľania produktov na sociálnych sieťach premeníte vašich spokojných zákazníkov na ambasádorov značky, čím môžete bez námahy zvýšiť predaje. Sociálne siete môžete navyše využiť ako efektívny nástroj pre propagáciu a zapojenie zákazníkov do vašich predajných aktivít.

Untitled-2

Zjednodušte realizáciu objednávky

Podiel neukončených objednávok s tovarom v košíku tvorí až 70% všetkých zámerov nakúpiť. A práve tejto akcii zo strany užívateľa sa môžete vyhnúť, ak proces objednávky navrhnete jednoducho, intuitívne, stručne a najmä bezpečne. Ako to dosiahnuť? Vynechajte povinnú registráciu, pýtajte sa len na to, čo je naozaj podstatné a akceptujte viacero možností platby či dodania tovaru. Zapamätajte si, že dnes existuje veľa možností, ktorými sa dá nákupný proces automatizovať. Zjednodušte nákup vo vašom eshope a investícia sa vám vráti v podobe mnohonásobného zvýšenia objednávok. Ak chcete riziko nedokončenej objednávky znížiť na minimum, môžete využiť aj pokročilé možnosti dynamického remarketingu v sieti Google aj Facebook.

Ponúknite poštovné zadarmo

Poštovné je často veľmi silným rozhodovacím faktorom medzi dokončením nákupu a odchodom z eshopu. Podľa najnovších štatistík, ostáva poštovné zadarmo naďalej trendom, preto sa ho mnoho eshopov odmieta vzdať. Takmer 60% všetkých nakupujúcich je ochotných kúpiť ďalšie produkty ak dostanú poštovné zadarmo a viac ako 80% ľudí je ochotných čakať viac než 2 dni na doručenie, ak je poštovné zadarmo. Prekvapujúci je aj údaj, ktorý tvrdí, že takmer 70% zákazníkov vyžaduje poštovné zdarma pri vrátení produktu, inak nákup nikdy neuskutočnia a radšej odídu ku konkurencii.

Zamerajte sa na content marketing

Veľa eshopov ignoruje benefity content marketingu, vďaka ktorému by mohli prilákať viac zákazníkov a získať vyššie konverzie. Pravdou však je, že užitočný a unikátny obsah buduje pozitívne meno a zvyšuje autoritu v odvetví. Okrem budovania dôvery zo strany zákazníkov zvyšuje kvalitný obsah aj záujem Google robotov o váš eshop, vďaka čomu môžete efektívne zvýšiť svoju viditeľnosť vo vyhľadávaní.

Páčil sa vám článok? Odporučte ho známym.
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn
Novinky na našom blogu

Tipy, triky a návody
pre úspešný Magento eshop

Bezplatná konzultácia